+38 (096) 060-33-11
outdoor@ra-pozitiv.com.ua

FAQ (Часті Питання)


В які терміни я можу відмовитися від площини?

Внести зміни в терміни рекламної кампанії або достроково припинити її Ви можете в разі письмового повідомлення про це нас не менш ніж за 30 календарних днів до бажаної дати припинення або внесення змін, а також після оплати послуг на дату припинення рекламної кампанії.

В якому вигляді необхідно надати макет?

Вимоги до макету

Ви можете напечать постери?

Так, ми можемо надрукувати для Вас постери за додаткову плату. Врахуйте, що час друку постерів - 2-4 робочих дня, і залежить від кількості постерів і завантаження друкарні.

Де варто розміщувати щити?

Стратегія розміщення зовнішньої реклами в місті безпосередньо залежить від тривалості комплексної рекламної кампанії, її характеру, завдань і, звичайно, бюджету. При плануванні стратегії розміщення зазвичай оцінюють медіапоказателі (GRP, OTS, CPT):
СРТ (Cost-per-thousand або Ціна за тисячу) - оцінка вартості однієї тисячі рекламних контактів. Зовсім простий показник, обчислюється як відношення вартості рекламного оголошення до кількості контактів;
GRP (Gross Rating Point) - це процентне відношення величини ефективної аудиторії (OTS) рекламної поверхні до загального розміру ринку (чисельність населення міста у віці 18 років і старше)
OTS (opportunity-to-see) - <можливість побачити>. Оцінка характеристик розміщення рекламної конструкції, дозволяє визначити розміри тієї частини потенційної аудиторії, яка має практичну можливість побачити рекламну поверхню), розташування площині (центр, центральні райони, спальні райони, промислові райони, траси, магістралі).

Як довго можна тримати резерв?

3 дні.

Яка інформація Вам потрібна для підготовки плану розміщення зовнішньої реклами?

Список найнеобхіднішої інформації:
    1. Кількість рекламних площин
    2. Географія кращого розташування рекламних установок (вулиця, район, сектор міста)
    3. Дата початку розміщення реклами
    4. Період розміщення реклами
    5. Орієнтовний бюджет (бажано)

Які будуть Ваші дії в разі виявлення пошкодженого постера на щиті в період рекламної кампанії?

У разі псування наклеєних рекламних плакатів протягом 48 годин з моменту їх виявлення і / або отримання письмового повідомлення від Вас ми здійснимо їх поклейку або заміну при наявності резервних комплектів (30% від загальної кількості рекламних плакатів). У разі відсутності резервних плакатів, ми зобов'язуємося повідомити Вас протягом доби з дня виявлення.

Які основні переваги зовнішньої реклами?

Необмежене число контактів з аудиторією. Охоплення великої аудиторії за невелику кількість часу. Низька вартість контакту в розрахунку на одного потенційного споживача.
Барвистість, можливість оригінального нестандартного виконання, відмінна видимість, видовищність, що саме по собі привертає увагу незалежно від того, хочуть її бачити чи ні.
Гарна можливість для створення і підтримки іміджу фірми.
Можливість географічного таргетингу, за допомогою якого ви можете провести рекламну кампанію, як у всій країні, так і в окремий районах якого-небудь міста.

Які знижки Ви надаєте своїм клієнтам?

Всі знижки обговорюються з кожним клієнтом в індивідуальному порядку. Величина знижки залежить від кількості орендованих площин і періоду рекламної кампанії, сезону проведення кампанії (знижка надається на січень, лютий, липень, серпень), також можлива знижка, якщо поверхні купуються в останні дні місяця, який передує періоду розміщення.

Які терміни поклейки, зміни сюжету?

3 робочих дня і 5 робочих днів - у регіонах України з дня початку рекламної кампанії, в разі надання постерів за 5 робочих днів до початку кампанії.

Які штрафні санкції будуть до мене застосовані, в разі відмови від площини менш ніж за 30 днів до початку кампанії?

  • менш ніж за 30, але більш ніж за 15 календарних днів до бажаної дати припинення рекламної кампанії - штраф у розмірі 50% від місячної вартості рекламної кампанії;

  • менш ніж за 15 календарних днів до бажаної дати припинення рекламної кампанії - штраф у розмірі 100% від місячної вартості відповідної рекламної кампанії.

  • Яка кількість постерів необхідно надати перед початком рекламної кампанії?

    Запас надаються постерів - 30% від загальної кількості рекламних плакатів.

    Який крайній термін надання сюжету, постерів з нашого боку?

    5 днів до початку рекламної кампанії.

    Контракт на оренду місця полягає на певний термін, а що потім?

    Так, дійсно, контракт укладається на певний термін. Але якщо Ви заздалегідь поставите нас до відома про те, що Ви припускаєте подальше розміщення, ми в договорі пропишемо пункт про те, що Ви маєте пріоритетне право на подальшу оренду на даних конструкціях. Навіть якщо на цікавий для нас новий період оренди конструкція зайнята іншим клієнтом (в зовнішній рекламі це нормальне явище, коли клієнти завчасно (багато місяців вперед) до початку розміщення - оплачують розміщення), ми підберемо їй рівноцінну заміну.

    Мінімальний термін розміщення?

    15 днів.

    Можу я ознайомиться з Вашим договором?

    Типовий договір, також рекомендуємо Вам ознайомиться з законом про рекламу.

    Чи можна потримати місця, поки ми стверджуємо програму?

    Так можна, в цьому випадку ставиться резерв на 3 дні. Резерв може бути поставлений, як першим, так і другим або третім. Черговість поставлених резервів строго дотримується. Резерв не ставиться в тому випадку, якщо місце вважається "гарячими" (за 2 тижні до початку розміщення).

    Ми вибрали місця, якими мають бути наші подальші дії?

    На затверджену програму Вам необхідно вислати гарантійний лист встановленого зразка. Після цього ми підтверджуємо Вашу бронь, потім виставляється рахунок на оплату, після чого, підписується договір. Надається сюжет і проводиться оплата.

    Ми купили місце. Чи може хто-то перекупити це місце? Запропонувавши, скажімо, більше грошей?

    Виключено. Порядок резервування та бронювання в нашій компанії підтримується неухильно.

    Чи надаєте Ви фотозвіт?

    Так, протягом 5-ти робочих днів з дня розміщення / зміни сюжету в місті Тячів та протягом 7 робочих днів в регіонах. А також до 7-го числа кожного місяця, наступного за звітним періодом.

    Скільки часу необхідно для підготовки адресної програми?

    Практика показує, що повний пакет адресної програми надається Вам на затвердження протягом 2-3 робочих днів.

    Що буде, якщо я підтверджую розміщення другим резервом?

    У цьому випадку клієнт № 1, що стоїть першим резервом інформується про бажання покупки цього місця іншим клієнтом (клієнт № 2). У разі підтвердження клієнтом № 1 розміщення схвалені адреси залишаються за клієнтом № 1. У разі відмови від розміщення клієнт № 2 стає автоматично першим. За умови отримання гарантійного листа від 2-го клієнта, 1-му клієнту може бути надано 24 години щоб підтвердити бронь або зняти резерв.

    Що входить у вартість оренди?

    Поклейка (зміна сюжету) - 1 раз місяць, експонування, надання фотозвіту. Вартість друку постерів не входить у вартість оренди.

    Що робити якщо нам не підходять ваші конструкції або на необхідний період потрібні площині заброньовані іншим клієнтом?

    Ви можете підібрати програму у інших операторів або нам простіше звернутися до власників рекламних місць "безпосередньо"? Крім власних конструкцій ми можемо підібрати адресну програму з площин інших операторів.
    Як баїнговоє агентство, ми працюємо з нашими партнерами-операторами на взаємовигідних умовах, тому кінцева ціна площині для Вас буде на рівні цін власників конструкцій. Контроль за проведенням кампанії (поклейка, фотозвіт, зміна сюжету) зосереджується у нас, відповідно, Ви будете працювати тільки з одним підрядником. До того ж менеджер, який працює з Вами, може вам підказати найбільш підходящі для Вас місця.

    Що визначає ефективність рекламоносія?

  • Пасажиропотік (транспорт, громадський транспорт, пішоходи).

  • Щільність розміщення конструкцій.

  • Швидкість руху потоку.


  • Що таке "кривий" термін?

    Термін розміщення відмінний від стандартного. Приклад: з 1 по 20 вересня

    Що таке адресна програма?

    Відповідно до Ваших побажань, висловлених усно або в письмовій формі, про найбільш зручною розташуванні рекламних конструкцій на конкретних вулицях, в тих чи інших районах, ми формуємо список площин, саме, на тих напрямках і на ті місяці, які Вас цікавлять. Отримана інформація систематизується у вигляді пропозиції, а також, є адресною програмою. Ви тримаєте в руках таблицю з вказаними: назвою вулиці, номером будинку, додатковими орієнтирами (наприклад, "Роздільна Смуга, навпроти магазину" Мегамакс "), номером конструкції, датою початку і закінчення розміщення, вартістю оренди. Тепер з цим документом працюєте Ви, вибираєте найбільш сприятливе місце розташування. до обраним адресами, ми надаємо карту із зазначенням місця розташування конструкції і фотографію. Отже, повний пакет по Вашій адресною програмою готовий.

    Що таке другий резерв?

    Це означає, що існує Клієнт № 1, якій було запропоновано це місце і на цей же термін розміщення.