Правило 1: Компактність сюжету
Інформація в макеті повинна бути настільки компактною по формою і змістом, щоб її можна було встигнути засвоїти за півсекунди.
Правило 2: Вдалий слоган
Слоган рекомендується вибирати коротким - не більше 3-4 слів.
Правило 3: Легкість сприйняття
В макеті краще використовувати не більше 1-2 зображень.
Правило 4: Лаконічність повідомлення
Адресний блок необхідно мінімізувати, використовувати тільки ключовий спосіб контактів.
Правило 5: Без коментарів
У макеті не можна застосовувати будь-які тексти-пояснення, крім особливих випадків (на фото: особливий випадок - рекламується приваблива ціна).
Правило 6: Правильний шрифт
Висота букв не повинна бути менше 1/6 висоти горизонтального і 1/8 висоти вертикального макета.
Правило 7: Інтеграція в пейзаж
Колірна гамма вибирається виходячи з пори року і, відповідно, того фону, який буде переважати під час проведення рекламної кампанії (на фото: щит не викачується з навколишнім середовищем).
Щоб оцінити, як постер вписується в навколишнє середовище, робіть прив'язки до місцевості (на фото: щит добре проглядається на місцевості, що дає можливість сюжету ефективно працювати).
Правило 8: Зрозумілий сенс
Ідея повинна бути зрозуміла з першого погляду.