Правило 1:   Компактність сюжету

Інформація в макеті повинна бути настільки компактною по формою і змістом, щоб її можна було встигнути засвоїти за півсекунди.


Правило 2:   Вдалий слоган

Слоган рекомендується вибирати коротким - не більше 3-4 слів.


Правило 3:   Легкість сприйняття

В макеті краще використовувати не більше 1-2 зображень.


Правило 4:   Лаконічність повідомлення

Адресний блок необхідно мінімізувати, використовувати тільки ключовий спосіб контактів.


Правило 5:   Без коментарів

У макеті не можна застосовувати будь-які тексти-пояснення, крім особливих випадків (на фото: особливий випадок - рекламується приваблива ціна).


Правило 6:   Правильний шрифт

Висота букв не повинна бути менше 1/6 висоти горизонтального і 1/8 висоти вертикального макета.


Правило 7:   Інтеграція в пейзаж

Колірна гамма вибирається виходячи з пори року і, відповідно, того фону, який буде переважати під час проведення рекламної кампанії (на фото: щит не викачується з навколишнім середовищем).

Щоб оцінити, як постер вписується в навколишнє середовище, робіть прив'язки до місцевості (на фото: щит добре проглядається на місцевості, що дає можливість сюжету ефективно працювати).


Правило 8:   Зрозумілий сенс

Ідея повинна бути зрозуміла з першого погляду.