Зовнішня реклама (ooh, outdoor)
До зовнішньої реклами відносяться всі рекламоносії (рекламні площини), розміщені поза будівлями: щити, троли, сіті-лайти, брандмауери, вивіски, реклама на транспорті і т.п. Переваги: величезна кількість контактів, порівняно низька собівартість (в порівнянні, наприклад, з телевізійною рекламою) при високій ефективності, можливість варіювати інтенсивність впливу шляхом розміщення.

Банер. Оракал. Постер
Банер (Англ. Banner - смуга матерії, на якій намальований якийсь знак, транспарант) - вінілове полотно з покриттям для сольвентного друку армоване поліестеровою ниткою, міцне і економічне. Часто використовується для виробництва зображень в зовнішній рекламі. Переваги: міцний і довговічний матеріал. Банер може використовуватися не в одній, а в декількох рекламних кампаніях. Термін експлуатації - 1-3 роки.
Оракал - одна з найпоширеніших самоклеючих плівок. Широко використовується в зовнішній рекламі. Переваги: високоякісна німецька плівка, велика кольорова гама.
Постер (англ. poster - плакат, афіша) - друковане зображення на папері, яке використовується в різних рекламних конструкціях.

Види рекламних носіїв:
Брандмауер (англ. Brandmauer - брендмауер) - рекламні конструкції, розташовані на стінах будинків. Переваги: необмежені розміри і розміщення таких рекламних носіїв практично в будь-якій частині міста, в тому числі і в історичному центрі. Розміри брандмауерів можуть бути самими різними, це залежить від величини стіни і фінансових можливостей фірми-рекламодавця. Дуже видовищні і запам'ятовуються конструкції.
Беклайт (англ. Backlight - лампа підсвічування) - рекламна конструкція у вигляді короба з внутрішньою підсвіткою (лампи денного світла). Зображення виготовлено на прозорій банерної тканини, яка кріпиться за допомогою системи натягу. Комплектуючі, включаючи світлотехнічне обладнання, розташовуються усередині корпусу.
Відеопанель (англ. Video panel - телевізійна панель) - рекламний носій, що представляє собою електронний екран самих різних, переважно великих розмірів. Переваги: відеопанелі дають рекламодавцю можливість створити максимально привабливе рекламне повідомлення, так як можуть відображати текстову, графічну і візуальну інформацію.
Лайт-бокс (англ. Light box - світлова коробка) - Яскраві Світлові короби, розміщені на опорах освітлення, стовпи, стінах будинків, павільйонах, станціях метро. Залежних від размещения могут буті одно- або двостороннімі. Розміри варіюються від 0,5 до декількох кв.м.
Мультіпанель (англ. Multi panel - багато панелей, зображень) - це нове покоління динамічних рекламоносіїв з великою кількістю перегортати картинок. Включає в себе до 20 зображень, які змінюються при односторонньому використанні і до 10 зображень, які змінюються на кожній стороні при двосторонньому використанні. Унікальна технологія зміни поворотних елементів, побудована за принципом перегортання сторінок книги, дозволяє отримати новий візуальний ефект, аналогічний мультиплікації.
Фрезерна обробка - ексклюзивні іміджеві конструкції, розташовані на дахах будівель. Часто створюються з використанням неону і внутрішнього підсвічування. Висота установки зазвичай становить 1-5м, а довжина залежить від змісту рекламного повідомлення. Переваги: ​​один з найпрестижніших видів реклами. Розміщення дахової установки дозволяє компанії-рекламодавця заявити про себе, як про процвітаючої фірмі, яка планує довго бути присутнім на ринку.
Піларс (англ. Pillar - стовп, опора тумби) - рекламна тумба. Зустрічаються два види рекламних тумб - тригранні тумби і стилізовані під старовину круглі тумби. Типові розміри рекламного поля тригранних тумб: 1,4х3м, круглих тумб - 1,2х1,8 м.
Пілон (англ. Pylon - опора, пілон) - окремо розташована рекламна установка з внутрішньої підвіскою з розміром рекламного поля 1,2х1,8 м, 1,5х3м. Найчастіше використовується в пішохідних зонах вулиць і площ, на територіях парків, виставкових комплексів.
Призматрон, прізмавіжн, призма, трівіжн (англ. Prism - призма) - рекламоносій, який на перший погляд дуже схожий на звичайні рекламні щити, але замість одного статичного зображення, на призматроні розташовуються три зображення, що послідовно змінюють один друга. Переваги: ​​ці рекламні конструкції дозволяють помістити рекламу замовника в найбільш популярних, відвідуваних місцях міста, в тому випадку, коли не можна встановити кілька рекламних щитів. Зміна зображень на рекламоносії привертає додаткову увагу людей.
Рекламні щити (англ. Billboard - білборд, дошка для оголошень) - найбільш поширені рекламоносії. Найпопулярніші розміри - 6х3м, менш поширені - щити розміром 3х12м, 4х3м, хоча останнім часом з'являється все більше таких нових форматів як суперсайти і брандмауери із загальною тенденцією на збільшення площі рекламного оголошення. Переваги: ​​щити 6х3м зазвичай встановлюються на жвавих вулицях і перехрестях міста, привертаючи увагу численних автомобілістів і пішоходів. Бувають щити з підсвічуванням і без неї. Мінімальна кількість рекламоносіїв для замовлення - 1 щит. Для того щоб в ході рекламної кампанії охопити максимальну кількість людей, зазвичай замовляють серію щитів (від 10 сторін).
Сіті-лайт (англ. Citylight - міське освітлення) - окремо розташовані конструкції, павільйони очікування транспорту. Так звана "вуличні меблі" з рекламними поверхнями формату 1,2х1,8 м. Переваги: ​​ефективно впливають як на пішоходів, так і на автомобілістів. Значно менший, у порівнянні з рекламними щитами і Суперсайт, розмір рекламоносіїв, дозволяє встановлювати їх в самому центрі міста. Цільова група - пішоходи і учасники транспортних потоків. Під час очікування транспорту жителі міста часто читають рекламу, розміщену в зупинках і поруч з ними.
Скролер - рекламна конструкція з внутрішньою підсвіткою і зміною зображень. Розміри рекламного місця - 3х2м, 4х3м, 1,2х1,8 м.
Суперсайт, Юніпол . Крупноформатна, окрема конструкція із зовнішнім і внутрішнім підсвічуванням. Стандартні розміри - 12х5м - Юніпол, 15Х5М - суперсайт. Переваги: ​​такі ж, як у рекламних щитів. Додаткові плюси: суперсайти, зазвичай, розташовуються на основних транспортних магістралях. Завдяки великим розмірам, суперсайти домінують над багатьма іншими рекламними форматами.
Тролл (розтяжки, перетяжки) - рекламні носії, які розміщуються над проїжджою частиною і завжди знаходяться в полі зору пасажирів і автомобілістів. Розміри перетяжок в різних містах можуть відрізнятися один від одного. Стандартні розміри, наприклад, для Києва - 5х1м. Переваги: ​​найчастіше троли вішають в центрі міста. Розміщення реклами на перетяжках - оптимальний спосіб привернути увагу до відкриття компанії, розповісти про нову послугу, яку фірма надає або оповістити про приїзд знаменитостей, проведенні заходів.
Реклама в метро . У метро, ​​як правило, розміщують білборди, сітілайти (метролайти), електронні дисплеї, призматрони, телевізійні екрани, реклама на ескалаторних зводах, беклайтах, брендування станцій метрополітену, розміщення на шляхових стінах. Усередині вагонів наклеюються рекламні стікери і плакати. Переваги: ​​велика кількість споживачів реклами. Завдяки тому, що в "години пік" на станціях метрополітену збирається величезна кількість людей, всі вони бачать розміщену там рекламу. У зв'язку з тим, що склад споживачів змішаний, реклама в метрополітені, як правило, орієнтована на товари і послуги, доступні для представників середнього класу.
Реклама на транспорті . Форма зовнішньої реклами, носії якої розташовуються на бортах і всередині транспортних засобів. Сюди ж відноситься радіореклама на транспорті.
Сюжет - оригінал-макет рекламного зображення, яке відтворене на рекламних плакатах.

Сітка зайнятості. Адресна програма.
Адресна програма - перелік місць розміщення рекламоносіїв, які використовуються для проведення рекламної кампанії.
Сітка зайнятості - це пропозиція з розміщення від власника рекламних конструкцій. У сітці зайнятості повинні бути зафіксовані: адреси щитів, формат, сторони, період розміщення та їх зайнятість. Бажано, щоб крім адрес конструкцій були вказані унікальні ідентифікатори конструкцій, які повинні бути у кожного оператора. До адресною програмою можуть додаватися фотографії конструкцій, карти із зазначенням розташування конструкції і карта міста з зазначенням місця розташування всіх конструкцій. Карта всього міста наочно демонструє охоплення і якість планування.

Резерв (1-й, 2-й). Бронь. Гарантійний лист.
1-й резерв - площину, яка на вказаний період знаходиться на розгляді у клієнта. Зазвичай ставиться на 3 дні, після цього терміну - автоматично знімається.
2-ий резерв - резерв, який ставиться на площину, зарезервовану іншим клієнтом. У разі підтвердження 1-м клієнтом розміщення схвалені адреси залишаються за цим клієнтом. У разі відмови від розміщення 2-ий клієнт стає автоматично першим. За умови отримання гарантійного листа від 2-го клієнта, 1-му клієнту може бути надано 24 години, щоб підтвердити бронь або зняти резерв.
Бронь - оренда клієнтом зазначеній площині на вказаний період, з підтвердженням оплати відповідним гарантійним листом.
Гарантійний лист - документ, що підтверджує замовлення на проведення рекламної кампанії з підписом першої особи і печаткою замовника.
Пролонгація (англ. Prolongation - продовження) - продовження договору на право розміщення сюжетів рекламної кампанії по тій же адресною програмою.

Оператор зовнішньої реклами, медіабайєра
Оператор зовнішньої реклами - безпосередній власник рекламних конструкцій.
Медіабайєр - агентство, що спеціалізується на підборі рекламних площин будь-якого формату, різних операторів зовнішньої реклами.

Моніторинг. Ротація. Фотозвіт.
Моніторинг - перевірка відповідності і якості проведеної рекламної кампанії.
Ротація (англ. Rotation - чергування) - зміна місць експонування в зазначеному періоді рекламної кампанії.
Фотозвіт - за фактом поклейки компанія-власник площині надає фотозвіт рекламної площини. Існують: ближній (показує якість поклейки), дальній (показує розташування площині), середній, нічний (площину в нічний час доби, освітлення). В електронному (у вигляді файлу, зазвичай передається менеджером по електронній пошті) і твердому (друковані фотографії 10х15м) вигляді.

Медіапоказники
OTS (англ. Opportunity-to-see - можливість побачити рекламне повідомлення) - оцінка характеристик розміщення рекламної конструкції, дозволяє визначити розміри тієї частини потенційної аудиторії, яка має практичну можливість побачити рекламну поверхню. До числа цих характеристик відносяться такі показники:

Для оцінки порівняльної значущості цих параметрів використовується математичне моделювання і система експертних оцінок. Показники враховуються стосовно кожного з напрямків руху потоків, "працюють" на рекламну поверхню (до трьох напрямків для щитів на перехрестях).

GRP (англ. Gross rating point - висока оцінка точки, місця) - процентне співвідношення кількості потенційних контактів рекламного повідомлення або адресної програми, при розрахунку якого не враховуються фактори видимості окремих рекламних поверхонь (OTS Gross) до цільової аудиторії зовнішньої реклами (від 18 до 60 років включно) для конкретного міста. Показник GRP є базовою величиною для оцінки аудиторії однієї рекламної поверхні, а сума GRP рекламних поверхонь - це найважливіший показник, що характеризує обсяг рекламної кампанії. Середній GRP по кампанії розраховується як сума всіх GRP по поверхнях, розділена на загальну кількість поверхонь в кампанії.
СРТ (англ. Cost-per-thousand - вартість за тисячу) - оцінка вартості однієї тисячі рекламних контактів. Зовсім простий показник, обчислюється як відношення вартості рекламного оголошення до кількості контактів.