+38 (096) 060-33-11
outdoor@ra-pozitiv.com.ua

Переваги зовнішньої реклами в дослідженнях

1. Зовнішня реклама - найдоступніший аудиторії медіаканал

Позиції інтернет сильні тільки по молодіжним аудиторіях, по загальній аудиторії проникнення на рівні 60%.

Джерело: Експертна оцінка ІКЗР (Індустріальний комітет зовнішньої реклами)


2. Низька вартість контакту з аудиторією

Зовнішня реклама та банерна реклама в інтернеті - найбільш дешеві медіа з точки зору ціни за контакт.

Джерело: Експертна оцінка ІКЗР (Індустріальний комітет зовнішньої реклами)


3. Середня вартість тисячі контактів носіїв

Кожен носій генерує кількість контактів, еквівалентну населенню середнього міста
З точки зору вартості контакту найбільш ефективними є щити / призми і троли

Джерело: Експертна оцінка ІКЗР (Індустріальний комітет зовнішньої реклами)


4. Відсутність роздратування

Q: «Яка реклама дратує вас найменше?»

Джерело: TNS, дослідження 2011 року


5. Охоплення унікальної аудиторії

Тобто охоплення аудиторії, яка більшу частину часу проводити поза домом, не дивлячись ТВ, не читаючи газет, не слухаючи радіо.

Згідно з результатами дослідження DailyLifeStudy дорослі британці проводять свої день (годинник):

Всі дорослі

На вулиці - 7,1

Будинки - 7,9

Сон - 8,4

Працюючі дорослі

На вулиці - 9

Будинки - 6,4

Сон - 8,4


За даними Arbitron, 29% американців взагалі не читають газет, і майже дві третини цих людей, тобто близько 18% населення країни, плюс до цього не дивляться телевізор вранці. & Nbsp;

70% з них - економічно активні, зрілі люди 25-54-річного віку. & Nbsp;

Зовнішня реклама дає можливість достукатися до економічно активної аудиторії, до якої важко достукатися за допомогою телебачення і преси. & Nbsp;


Переваги зовнішньої реклами як медіа

1. Постійно «в ефірі» 24/7/365. Не можна «вимкнути»


2. Адресний охоплення


3. Регіональна мережа


Додаткові аргументи на користь зовнішньої реклами

Ми ходимо на роботу і додому звичною дорогою, в магазини - так само. Наші маршрути змінюються не часто, вони звичні, а тому безпечні. Бренди, які день у день зустрічаються нам по дорозі, так само непомітно входять в зону комфорту, стають своїми, їх частіше вибирають. & Nbsp;

Перебуваючи поза домом, люди на 33% більше сконцентровані, ніж в домашніх умовах. Причому підвищена уважність може сприяти більшій сприйнятливості до рекламних повідомлень і їх запам'ятовування.

Дослідження COGResearch, 2014 г.


В міському просторі бренди формують шар, який ми «вбираємо" не залучаючись і не відриваючись від головного.

ООН-ринок виконує функцію вітаміну Д, який ми природно засвоюємо, перебуваючи на культурному перехресті між людьми, брендами і міським середовищем ».

Тім Спенсер, агентство стратегічного консалтингу Truth.


Бажаєте замовити або залишилися запитання?

Україна, Закарпатська область,
м.Тячів, вул. Незалежності, 73 (ТК "Стиль")

outdoor@ra-pozitiv.com.ua

+38 (096) 060-33-11

Ваше повідомлення надіслано. Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.