Переваги зовнішньої реклами в дослідженнях
1. Зовнішня реклама - найдоступніший аудиторії медіаканал
Позиції інтернет сильні тільки по молодіжним аудиторіях, по загальній аудиторії проникнення на рівні 60%.
Джерело: Експертна оцінка ІКЗР (Індустріальний комітет зовнішньої реклами)
2. Низька вартість контакту з аудиторією
Зовнішня реклама та банерна реклама в інтернеті - найбільш дешеві медіа з точки зору ціни за контакт.
Джерело: Експертна оцінка ІКЗР (Індустріальний комітет зовнішньої реклами)
3. Середня вартість тисячі контактів носіїв
Кожен носій генерує кількість контактів, еквівалентну населенню середнього міста
З точки зору вартості контакту найбільш ефективними є щити / призми і троли
Джерело: Експертна оцінка ІКЗР (Індустріальний комітет зовнішньої реклами)
4. Відсутність роздратування
Q: «Яка реклама дратує вас найменше?»
Джерело: TNS, дослідження 2011 року
5. Охоплення унікальної аудиторії
Тобто охоплення аудиторії, яка більшу частину часу проводити поза домом, не дивлячись ТВ, не читаючи газет, не слухаючи радіо.
Згідно з результатами дослідження DailyLifeStudy дорослі британці проводять свої день (годинник):
Всі дорослі На вулиці - 7,1 Будинки - 7,9 Сон - 8,4 |
Працюючі дорослі На вулиці - 9 Будинки - 6,4 Сон - 8,4 |
За даними Arbitron, 29% американців взагалі не читають газет, і майже дві третини цих людей, тобто близько 18% населення країни, плюс до цього не дивляться телевізор вранці. & Nbsp;
70% з них - економічно активні, зрілі люди 25-54-річного віку. & Nbsp;
Зовнішня реклама дає можливість достукатися до економічно активної аудиторії, до якої важко достукатися за допомогою телебачення і преси. & Nbsp;
Додаткові аргументи на користь зовнішньої реклами
Ми ходимо на роботу і додому звичною дорогою, в магазини - так само. Наші маршрути змінюються не часто, вони звичні, а тому безпечні. Бренди, які день у день зустрічаються нам по дорозі, так само непомітно входять в зону комфорту, стають своїми, їх частіше вибирають. & Nbsp;
Перебуваючи поза домом, люди на 33% більше сконцентровані, ніж в домашніх умовах. Причому підвищена уважність може сприяти більшій сприйнятливості до рекламних повідомлень і їх запам'ятовування.
Дослідження COGResearch, 2014 г.
В міському просторі бренди формують шар, який ми «вбираємо" не залучаючись і не відриваючись від головного.
ООН-ринок виконує функцію вітаміну Д, який ми природно засвоюємо, перебуваючи на культурному перехресті між людьми, брендами і міським середовищем ».
Тім Спенсер, агентство стратегічного консалтингу Truth.